KADA IŠSIŲSITE MANO PREKES?
Siuntos pakuojamos ir siunčiamos tik gavus bankinį pavedimą. Visos apmokėtos vienos dienos siuntos yra pakuojamos ir išsiunčiamos sekančią dieną. Siuntas siunčiame visomis dienomis išskyrus sekmadienį ir pirmadienį. Apie prekių išsiuntimą visuomet informuojame el.paštu. Taip pat visuomet atsiunčiame siuntos sekimo numerį. Siuntos pristatymas, po jos išsiuntimo, priklauso nuo siuntų tarnybos darbo. Prekių išsiuntimas taip pat gali užtrukti jei atliekate pavedimą iš kitų Lietuvos bankų. Tuomet pinigų įskaitymas į mūsų sąskaitą gali užtrukti iki vienos darbo dienos.
KADA GAUSIU SAVO PREKES?
Dažniausiai Lietuvos pašto siuntos gaunamos per 1 - 3 darbo dienas nuo jos išsiuntimo. Siuntos šiuo būdu taip pat pristatomos ir šeštadieniais. Pasirinkus pristatymą LPEXPRESS, OMNIVA terminalais arba kurjeriu siuntos dažniausiai gaunamos sekančią dieną po jos įdėjimo į siuntų terminalą, tačiau pasitaiko atvejų, kad siuntos gaunamos per 2 paras nuo išsiuntimo.
Jei pasirinkote pristatymą Kaune tą pačią dieną - atlikus užsakymą bei pavedimą iki 15val. Jums paskambinsime ir suderinsime siuntos pristatymo laiką.
KAIP GAUTI SIUNTOS SEKIMO NUMERĮ, KUR YRA MANO SIUNTA?
Siuntos numeris klientams visuomet išsiunčiamas el.paštu pradėjus pakuoti prekes. Jei negavote el.laiško su siuntos numeriu - patikrinkite el.pašto šlamšto ar reklamos kategorijas. Kartais laiškai automatiškai patenka į šias kategorijas. Priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, siuntas galite sekti šiuose puslapiuose: Lietuvos paštas www.post.lt ; LPEXPRESS www.lpexpress.lt; OMNIVA www.omniva.lt
KĄ DARYTI JEI NEGAUNU SAVO UŽSAKYMO?
KĄ DARYTI JEI GAVAU PAŽEISTĄ/BROKUOTĄ PREKĘ?
Jei dėl tam tikrų priežasčių gavote pažeistą siuntinį arba prekes, prašome atsiųsti mums laišką el.paštu prekesnagams@gmail.com su užsakymo nr., sąskaita faktūra, pirkėjo vardu ir pavarde bei nuotraukomis. Gavė laišką įvertinsime patirtą nuostolį, pakeisime pažeistas prekes identiškomis arba grąžinsime Jums pinigus. Dėl pažeistos siuntos kreipsimės į siuntų tarnybą.
Jei dėl tam tikrų priežasčių gavote brokuotą prekę, prašome atsiųsti mums laišką el.paštu prekesnagams@gmail.com su užsakymo nr., sąskaita faktūra, pirkėjo vardu ir trumpu situacijos aprašymu. Individualiai nuspręsime ar reikės prekę grąžinti mums ir atlikti jos vertinimą. Jei išbandžius produktą nustatysime, jog prekė yra brokuota - pakeisime ją nauja arba grąžinsime Jums pinigus. Taip pat kreipsimės į produkto gamintoją arba tiekėją dėl netinkamo produkto. Prekės pristatymo išlaidos vertinimui apmoka klientas, siuntimo išlaidos yra negrąžinamos.
Taip pat prekes galite pristatyti į mūsų parduotuvę Kaune, Varnių g. 48C (Vilijampolės turgus, skyrius 5).
KĄ DARYTI JEI NORIU GRĄŽINTI PREKE? Norint grąžinti prekes visų pirma prašome kreiptis el.paštu prekesnagams@gmail.com arba atvykti į mūsų parduotuvę Kaune, Varnių g. 48C (Vilijampolės turgus, skyrius 5). Prekių grąžinimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos teisės aktais.
Grąžinant kokybiškas prekes laikomasi šių sąlygų:
SVARBU: Tvarkingi, veikiantys elektros prietaisai negrąžinami ir nekeičiami vadovaujantis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“, patvirtintomis 2001-06-11 Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija).